1․ Ընդհանուր դրույթներ
1.1. Մասնակիցների նվազագույն տարիքը 16-ն է: Առաջնությանը կարող են մասնակցել ՀՀ քաղաքացի և բնակիչ հանդիսացող կանայք և տղամարդիկ:
1.2. Մրցաշարի կազմակերպմամբ և անցկացմամբ զբաղվում է մրցավարների կազմը, որը որոշումներ է կայացնում սույն կանոններին համապատասխան: Եթե իրավիճակը նկարագրված չէ կանոններում, մրցաշարի գլխավոր մրցավարը կարող է որոշում կայացնել իր հայեցողությամբ, եթե դա երաշխավորում է արդար խաղ:Շ
1.3. Մրցավարները կարող են որոշել ցանկացած խաղ վերախաղարկել:
1.4. Վերջնական որոշումները կայացվում են մրցավարների կողմից և կարող են բողոքարկվել Discord չատում: Մրցաշարի մրցավարների կողմից կայացված վերջնական որոշումը բողոքարկման ենթակա չէ։
1․5․ Կազմակերպիչն ունի ոչ բացառիկ իրավունքներ ձայնի, պատկերի, ներառյալ անձինք և անուններ օգտագործելը, այդ թվում շոու ծրագրերի գովազդային ազդարարման մեջբերման, պատճենման, օգտագործման իրավունք, բայց նա չի սահմանափակվում այսքանով: Կարող է վերարտադրել, փոփոխել, հարմարեցնել, հրապարակել, թարգմանել, ցուցադրել, տարածել հեռարձակել և փոխանցել ձայն և պատկեր ներառյալ, ցանկացած ձևով անուններ առանց նախնական ծանուցման կամ այլ ձևով որևէ փոխհատուցում մասնակցին և (կամ) խաղացողին: Մասնակիցը, ի միջի այլոց, հաստատում է, որ նա լիազորում է կազմակերպչին օգտագործել նկարը շոու ծրագիր ստեղծելու համար և այն օգտագործել գովազդային կամ այլ լուսանկարչական, վիդեո, հեռուստատեսային և այլ նյութերի արտադրության մեջ, որոնք չեն վնասի մասնակցի իմիջը: Կազմակերպիչը պետք է իրավունք ունենա արտադրելու, բաշխելու և օգտագործելու վերը նկարագրված նյութերը երկրի տարածքում առանց բացառության և չսահմանափակված օգտագործման ժամանակով:
1․6․ Բացի պաշոտոնական ներկայացուցիչներից ցանկացած այլ դիտորդի մուտքը արգելվում է։
1․7․ Մասնակցելով մրցաշարի ցանկացած գործունեությանը՝ մասնակիցը համաձայնում է պահպանել այս կանոնակարգը և մրցաշարի կանոնները, և համաձայն է, որ կանոնների խախտման դեպքում նա և իր թիմը կարող են որակազրկվել մրցաշարից:
2․Մրցաշարի վերաբերյալ տեղեկություն
2.1. Մրցաշարը բաժանված է 2 փուլի`որակավորում (1-ին խմբային փուլ) և եզրափակիչ (3-րդ փուլ):
2.1.1. Փուլ 1 ՝ բաց որակավորման փուլի ընթացքում բոլոր գրանցված թիմերը կբաժանվեն խմբերի, կախված գրանցումներ քանակից։
Խմբային փուլի ժամանակ, ըստ հավաքած միավորների, յուրաքանչյուր խնբից լավագույն 4 թիմերը (ըստ խմբերի քանակի կարող է փոփոխվել) կանցնեն եզրփակաիչ 2-րդ փուլ։
վրա կորոշվեն մեդալակիրները, և լավագույն 8 թիմերը կանցնեն երրորդ փուլ`եզրափակիչ:
2.1.2. 2 -րդ փուլ`եզրափակիչ: Խմբային փուլից բոլոր անցած թիմերը (թվով 15 կամ 16, կախված խմբերի վերջնական քանակից) անցկացնելով իրար հետ 3 խաղ, ըստ հավաքած միավորների, կորոշեն առաջնության հաղթողներին։
3․ Մասնակիցներ
3.1. Բոլոր մասնակիցները պետք է լինեն 16+ տարեկան: Մրցաշարի կազմակերպիչը ցանկացած պահի կարող է պահանջել ձեր տարիքի կամ քաղաքացիության հաստատում`պահանջելով փաստաթղթեր, որոնք երաշխավորում են մասնակցության իրավունքը, ներառյալ տեսանյութ, լուսանկար, ինքնության քարտի սկանավորված պատկեր: Մրցաշարի մասնակիցներին արգելվում է թաքցնել կամ փակել փաստաթղթի տեղեկությունները։
3․2․ Մասնակիցներից պահանջվում է պահպանել գաղտնիություն մրցաշարի կազմակերպիչների հետ շփվելիս: Մասնավորապես, մրցույթի կազմակերպիչներին փոխանցված կամ նրանցից ստացված բոլոր տեղեկությունները դիմումների, բողոքների կամ բողոքարկման ներկայացման և քննարկման շրջանակներում գաղտնի են և չեն կարող հրապարակվել առանց մրցաշարի կազմակերպիչների թույլտվության:
3․3․ Մասնակիցները պետք է պահպանեն վարքագծի ընդունված նորմերը, հարգանք ցուցաբերեն մրցաշարի կազմակերպիչների և մրցավարների, հանդիսատեսի, ինչպես նաև մրցաշարի մյուս մասնակիցների նկատմամբ:
3.4. Մրցաշարի մասնակիցները պարտավոր են պահպանել մարզական վարքի և արդար խաղի սկզբունքները:
3․5․ Ամբողջ մրցաշարի ընթացքում խաղացողին չի թույլատրվում լինել մեկից ավելի թիմերում:
3.6. Մրցաշարին մասնակցելու համար յուրաքանչյուր խաղացող պետք է ունենա առնվազն 30-րդ մակարդակի ակտիվ PUBG Mobile հաշիվ: 4 հոգուց բաղկացած գրանցված թիմ: Թույլատրվում է գրանցել 1 (մեկ) փոխարինող խաղացողի:
3․7․Կեղծանունները, նկարները և թիմերի անունները պետք է լինեն չափի մեջ և չպարունակեն վիրավորական, սադրիչ բառեր: Հակառակ դեպքում թիմի / խաղացողի նկատմամբ կարող են ձեռնարկվել միջոցներ, այդ թվում մրցաշարից որակազրկել: Խաղացողների կեղծանունները չպետք է պարունակեն կողմնակի աղբյուրների գովազդներ, բուքմեյքերական կամ այլ «խաղային» կայքեր: Մրցաշարի կազմակերպիչը կարող է պահանջել փոխել խաղի եղծանունը, եթե դա հակասում է մրցաշարի կանոններին:
3․8․ Խաղացողների մականունները և թիմի անունը չպետք է պարունակեն երրորդ կողմի գովազդ:
3.8.1. Եթե պիտակում պետք է տեղադրվի կազմակերպությունը կամ խաղացողների մականուններում երրորդ կողմի ապրանքանիշեր, ապա թիմի գրանցման փուլում պետք է կապվեք AEF- ի ադմինիստրատորի հետ:
3.9. Անհատը կարող է մասնակցել մրցաշարին միայն մեկ խաղային հաշվից: Մրցաշարի մեկնարկից հետո ձեր հաշիվը փոխելը արգելված է: Մասնակիցը կտանի տեխնիկական պարտություն։
3.10. Այն խաղացողները, ովքեր երբևէ արգելափակվել են կամ ունեցել սառեցված հաշիվ, չեն կարող մասնակցել մրցաշարին:
4. Սերվերի կարգավորումները և խաղի տվյալները
4.1. Սերվերի կարգավորումներ`
Լոբիի թիմերի քանակը `16 (կարող է փոփոխվել)
Թիմի մասնակիցների քանակը ՝ 4 խաղացող
Խաղի ռեժիմ ՝ 3 -րդ անձ
Քարտեզներ ՝ Էրանգել, Միրամար
5. Հանդիպման արդյունքներ և միավորների հաշվարկ
5.1. Խմբում դիրքը որոշվում է բոլոր հանդիպումների համար վաստակած միավորների գումարով: Միավորների քանակը յուրաքանչյուր հանդիպումանը սպանվածների + գրաված տեղերի համար վաստակած միավորներն են:
5.2. Խաղում զբաղեցրած տեղերի միավորների քանակը.
1-ին հորիզոնական - 15 միավոր
2-րդ հորիզոնական - 12 միավոր
3-րդ հորիզոնական - 10 միավոր
4-րդ հորիզոնական - 8 միավոր
5-րդ հորիզոնական - 6 միավոր
6-րդ հորիզոնական - 4 միավոր
7-րդ հորիզոնական - 2 միավոր
8-12-րդ հորիզոնական - 1 միավոր
13-16-րդ հորիզոնական - 0 միավոր
5.3. Միավորներ սպանելու համար
Յուրաքանչյուր սպանություն թիմին բերում է 1 միավոր:
5.4. Եթե մի քանի թիմ ունեն հավասար թվով միավորներ, ապա թիմի առաջնահերթությունը որոշվում է հետևյալ հաջորդականությամբ.
1) սպանությունների քանակը.
2) միջին զբաղեցրած տեղը.
5.5. Հետխաղային ընթացակարգեր.
5.5.1. Արդյունքները
AEF-ի պատասխանատուները կհաստատեն և կգրանցեն մրցաշարի խաղի բոլոր արդյունքները և միավորների բաշխումը:
5.5.2. Տեխնիկական գրառումներ
Մրցաշարի յուրաքանչյուր խաղից հետո խաղացողները ցանկացած տեխնիկական խնդիր կպարզեն AEF-ի Discord-ում:
5.5.3. Ընդմիջման ժամ
Այն դեպքերում, երբ խաղերի միջև ընդմիջումներ են անհրաժեշտ կամ մրցաշարի կազմակերպիչը դրանք համարում է ցանկալի, AEF-ի պատասխանատուները թիմի կապիտաններին կտեղեկացնեն նման ընդմիջման ժամանակի մասին, և հաջորդ մրցաշարային խաղը կսկսվի այդ ընդմիջման ավարտից անմիջապես հետո:
5.5.4. Խաղացողի խաղային մականունը պետք է ամբողջությամբ համապատասխանի AEF-ին տրամադրած խաղացողի մականունին: Եթե մականունն այլ է, խաղացողը սպանությունների համար չի վաստակի միավորներ և չի հաշվառվի խաղին մասնակցելու համար:
6. Հանդիպման սկիզբ, թիմի պարտականություններ, տեխնիկական խնդիրներ
6.1. Նախասրահ մուտք գործելու համար թիմերը կունենան 10 րոպե: 10 րոպե անց խաղը սկսվում է ինքնաբերաբար: Այն թիմերը, որոնք չեն հասցրել սենյակ մուտք գործել, չեն մասնակցի խաղին և կստանան 0 միավոր ընդհանուր հաշվարկով:
6.2. Թիմը կարող է հանդիպումը սկսել երեքով, եթե խաղացողներից մեկը խնդիրներ ունենա: Եթե մեկից ավելի խաղացողներ չհայտնվեն, թիմը դուրս կմնա նախասրահից և կստանա 0 միավոր ընդհանուր մրցաշարային աղյուսակում:
6.3. Կասկածի դեպքում թիմի յուրաքանչյուր խաղացող, մրցավարի պահաանջով պետք է միացնի էկրանի ձայնագրման տարբերակը (այս ձայնագրությունը պետք է պարունակի ինքնին խաղը, թիմի խաղացողների միջև հաղորդակցությունը և խաղի ձայնը): Մրցաշարի կազմակերպիչն իրավունք ունի պահանջել խաղի էկրանի ձայնագրության տրամադրում որևէ խաղացողից կամ ամբողջ թիմից: Էկրանի ձայնագրման բացակայության դեպքում թիմը տեխնիկական պարտություն կտանի: Եթե մրցակիցը պահանջել է խաղի նյութերը բողոքի ցույցի ժամանակ (խաղի էկրանի ձայնագրում), ֆայլերը պետք է արխիվացվեն և վերբեռնվեն ֆայլերի փոխանակման ծառայություն, իսկ հղումները պետք է տրամադրվեն մրցաշարի մրցավարին մասնավոր հաղորդագրություններում`20 րոպեի ընթացքում: Վերբեռնեք ֆայլեր՝ հետևյալ ռեսուրսներով՝ google drive, yandex drive, dropmefiles, rghost: Անհրաժեշտ է պահել այս ֆայլերը `24 ժամ: Եթե թիմը վստահ է, որ մրցակիցները խախտել են կանոնները, ապա նա իրավունք ունի բողոք ներկայացնել: Բողոքը ներկայացվում է խաղի ավարտից 10 րոպեի ընթացքում, դրա համար դիմեք մրցավարին Discord- ում: Խաղի ավարտից 10 րոպե անց ցանկացած բողոք չի ընդունվի: Եթե բողոքը ներկայացվել է բողոքի ակցիայի ժամանակ բոլոր հանդիպումների ավարտին, ապա թիմը կստուգվի հաջորդ փուլում կամ հաջորդ խաղային օրը: Բոլոր բողոքները կդիտարկվեն բողոքը ներկայացնելուց հետո 30 րոպեի ընթացքում և կկայացվի մրցավարի վերջնական որոշումը:
6․4․ Խաղի ընթացքում մասնակիցներից մեկի կապի ընդհատման դեպքում թիմը պարտավոր է շարունակել խաղը նույն կազմով, եթե մասնակիցը չի կարող կրկին միանալ խաղին։
6.5. Եթե թիմը խաղի արդյունքում սխալ է հայտնաբերում, ապա պարտավոր է տրամադրել այդ խաղի կրկնությունը և խաղից հետո այդ մասին տեղեկացնել մրցաշարի մրցավարներին:
6․6․ Սերվերի վերագործարկումը կարող է նախաձեռնել մրցաշարի կազմակերպիչը միայն այն տեխնիկական խնդիրների դեպքում, որոնք կարող են ազդել քարտեզի վերջնական արդյունքի վրա:
6.7. Արգելվում է մուտք գործել ուրիշի խաղային հաշիվ, ինչպես նաև նախասրահի գաղտնաբառը տալ այլ անձի կամ այլ կերպ ներգրավել այն մարդկանց, ովքեր ներգրավված չեն այս խաղին:
6.8. Դիտորդի տեղերը միայն կարող են զբաղեցնել խաղի կազմակերպիչները և պատասխանատու անձինք։
6.9. Խաղացողների կամ ստուդիաների կողմից ցանկացած անձնական կամ խաղային հեռարձակում արգելվում է առանց մրցաշարի գլխավոր մրցավարի նախնական համաձայնության:
6.10. Բոլոր կազմակերպչական, ինչպես նաև վիճահարույց հարցերը լուծվում են մրցաշարի մրցավարի հետ Discord չատում (https://discord.gg/X75ZPD7NkX)`հաղորդագրությունների միջոցով: Թիմի կողմից հանդիպումների և վիճահարույց իրավիճակների կազմակերպման վերաբերյալ հաղորդակցությունն իրականացվում է բացառապես ավագի կամ մենեջերի կամ թիմի մարզչի կողմից: Իրավիճակը հնարավորինս արագ լուծելու համար, խնդրի նկարագրությունը պետք է լինի կառուցողական` մեկ հաղորդագրությամբ, ներառելով խաղի հղումը և/ կամ թիմին`կախված բուն խնդրից:
6.11. Արգելվում է օգտագործել ցանկացած ծրագիր, որը առավելություն է տալիս այլ խաղացողների նկատմամբ, կամ որը թույլ է տալիս փոփոխել խաղային ֆայլերը:
6.12. Խաղի օգտատիրոջ հետ կապ չունեցող ցանկացած ծրագրի օգտագործումը, փոփոխումը, ֆայլերի ջնջումը և օգտատիրոջ հետ այլ մանիպուլյացիաները կհանգեցնեն թիմի որակազրկմանը:
6.13. Խաղի բագերի օգտագործումը խստիվ արգելված է:
6.13.1. Flyergans- ի օգտագործումն արգելված է:
6․14․ Հետևյալ չիտերի օգտագործումը՝ պատերի միջով նայելը, կրակի ավտոմատ կառավարումը և նման այլ հրահանգները, որոնք առավելություն են տալիս մյուս մասնակիցների նկատմամբ, կհանգեցնեն որակազրկման:
6.15․ Մրցաշարին թույլատրվում է մասնակցել միայն հեռախոսներով (սմարթֆոններ): Պլանշետների և համակարգչի էմուլյատորների օգտագործումը խստիվ արգելված է:
Եզրափակիչ դուրս եկած բոլոր խաղացողներն անցնելու են ստուգում։ Եթե որակավորման փուլից հետո բացահայտվի թիմի կողմից որևէ կետի խախտումը, այն թիմը, որը խախտել է այս կանոնը, որակազրկվելու է մրցաշարից: Եվ նրա տեղը կզբաղեցնի մեկ այլ թիմ, որը աղյուսակում ցածր կարգավիճակ ունի:
7. Լոբբի/նախասրահ
7.1. Մինչ հանդիպումների մեկնարկը մասնակիցները կունենան ուղիղ 10 րոպե նախասրահ մուտք գործելու և իրենց տեղերը զբաղեցնելու համար:
7.2. Այն թիմը, որը ժամանակին չի հասցրել զբաղեցնել իր տեղը լոբբիում ավտոմատ կերպով կստանա 0 միավոր։
7.3. Թիմերը պետք է զբաղեցնեն նախասրահի մրցավարի կողմից նշվանակված տեղը:
8. Մրցավարների հետ շփում
8․1․ Բոլոր կազմակերպչական, ինչպես նաև վիճահարույց հարցերը լուծվում են մրցաշարի մրցավարի հետ Discord չատում (https://discord.gg/X75ZPD7NkX)` հաղորդագրությունների միջոցով: Թիմի կողմից հանդիպումների և վիճահարույց իրավիճակների կազմակերպման վերաբերյալ հաղորդակցությունն իրականացվում է բացառապես ավագի կամ մենեջերի կամ թիմի մարզչի կողմից: Իրավիճակը հնարավորինս արագ լուծելու համար, խնդրի նկարագրությունը պետք է լինի կառուցողական` մեկ հաղորդագրությամբ, ներառելով խաղի հղումը և/ կամ թիմին`կախված բուն խնդրից :
8․2․Մրցավարների և կազմակերպիչների հետ շփումը իրականացվում է բացառապես Discord չատով։
8․3․ Բոլոր թիմերի ավագները պետք է գտնվեն Discord-ի պաշտոնական սերվերում՝ Discord PUBG Mobile ալիքում։
Կանոնները կարող են լրացվել կամ փոփոխվել: Կանոններում չնշված բոլոր իրավիճակները մեկնաբանվելու են ըստ մրցավարի հայեցողության։
PUBG Mobile <<Coca-Cola Հայաստանի Գավաթ>>
PUBG Mobile <<Coca-Cola Հայաստանի Գավաթ>>-ը կանցկացվի Նոյեմբերի 20-ից մինչև Նոյեմբերի 28-ը։
Մրցաշարի գրանցումները բաց են լինելու հոկտեմբերի 16-ից մինչև նոյեմբերի 16-ը 20։00-ն ներառյալ։
Մրցաշարի հիմնական տվյալներ՝
Խմբային Փուլ: 3 խաղ
Եզրափակիչ: 3 խաղ
Ամեն խաղից հետո միավորները բաշխվելու են հետևյալ տարբերակով՝
1-ին հորիզոնական - 15 միավոր
2-րդ հորիզոնական - 12 միավոր
3-րդ հորիզոնական - 10 միավոր
4-րդ հորիզոնական - 8 միավոր
5-րդ հորիզոնական - 6 միավոր
6-րդ հորիզոնական - 4 միավոր
7-րդ հորիզոնական - 2 միավոր
8-12-րդ հորիզոնական - 1 միավոր
13-16-րդ հորիզոնական - 0 միավոր
Յուրաքանչյուր սպանություն: 1 միավոր
Մրցանակային Ֆոնդ:
1-ին տեղ՝ Mi 10T 8/128GB արծաթագույն (4 հատ)
2-րդ տեղ՝ AirPods PRO (4 հատ)
3-րդ տեղ՝ Xiaomi Amazfit GTR 47mm A1902 (4 հատ)
Խմբային փուլը կանցկացվի առցանց, իսկ եզրափակիչը LAN (մասնակիցների ֆիզիկական ներկայություն) տարբերակով։
Մինչ գրանցվելը խնդրում ենք մանրամասն ծանոթանալ առաջնության կանոնադրությանը։
*Մասնակցել կարող են 16 տարին լրացած անձիք։