• Մրցաշարեր
  • Մեդիա
  • Մեր մասին
Armenian Esports Federation
  • AEF
  • Մրցաշարեր
  • Մեդիա
  • Մեր մասին
2043-springcupdota2-16777734316609.jpg
Կանոնադրություն

1․ Ընդհանուր դրույթներ

 

1.1. Առաջնության մասնակիցները պարտավոր են պահպանել սույն կանոնները և հետևել հրահանգներին։

 

1.2. Մրցաշարի կազմակերպմամբ և անցկացմամբ  զբաղվում  է Մրցավարների հանձնաժողովը, որը որոշումներ է կայացնում սույն կանոններին համապատասխան: Եթե ​​իրավիճակը նկարագրված չէ կանոններում, մրցաշարի գլխավոր մրցավարը կարող է որոշում կայացնել իր հայեցողությամբ, եթե դա երաշխավորում է արդար խաղ:



1․3․ Մասնակցելով մրցաշարային շրջափուլի ցանկացած գործողության՝ մասնակիցը համաձայն է պահպանել սույն կանոնակարգերը և մրցաշարի կանոնները և համաձայն է, որ կանոնների խախտման դեպքում նրան կարող են որակազրկել մրցաշարից:



1․4․ Մրցաշարի մրցանակային գումարը վճարվում է մրցաշարի ավարտից հետո 60 աշխատանքային օրվա ընթացքում: Շահումների և մրցանակների միջոցով եկամուտների համար սահմանվում է անհատական ​​եկամտահարկի դրույքաչափ՝ 20%:



1․5․ Մրցանակային տեղեր զբաղեցրած մասնակիցները պետք է տրամադրեն անձը հաստատող փաստաթղթերի լուսանկարներ(սքաններ) և բանկի անունով անձնական հաշիվ: Մրցանակ շահած յուրաքանչյուր մասնակից պետք է տրամադրի անհրաժեշտ տվյալները մեկ թղթապանակում: Եթե ​​որևէ տվյալ բացակայում է, մրցանակային գումարը չի վճարվի: Եթե ​​մրցանակային գումարի հաշվեգրումը պետք է իրականացվի երրորդ անձի, ապա կարևոր է տրամադրել նրա փաստաթղթերի սկանավորումը և մասնակցի համաձայնություն:



1․6․ Մրցաշարին կարող են մասնակցել 16 տարին լրացած ՀՀ քաղաքացի և բնակիչ հանդիսացող  կանայք և տղամարդիկ ովքեր բնակում են Հայաստանի Հանրապետության տարածքում:



1․7․ Կազմակերպիչն ունի ոչ բացառիկ իրավունքներ ձայնի, պատկերի, ներառյալ անձինք և անուններ օգտագործելը, այդ թվում շոու ծրագրերի գովազդային ազդարարման մեջբերման, պատճենման, օգտագործման իրավունք, բայց նա չի սահմանափակվում այսքանով: Կարող է վերարտադրել, փոփոխել, հարմարեցնել, հրապարակել, թարգմանել, ցուցադրել, տարածել հեռարձակել և փոխանցել ձայն և պատկեր ներառյալ, ցանկացած ձևով անուններ առանց նախնական ծանուցման կամ այլ ձևով որևէ փոխհատուցում մասնակցին և (կամ) խաղացողին: Մասնակիցը, ի միջի այլոց, հաստատում է, որ նա լիազորում է կազմակերպչին օգտագործել նկարը շոու ծրագիր ստեղծելու համար և այն օգտագործել գովազդային կամ այլ լուսանկարչական, վիդեո, հեռուստատեսային և այլ նյութերի արտադրության մեջ, որոնք չեն վնասի մասնակցի իմիջը: Կազմակերպիչը պետք է իրավունք ունենա արտադրելու, բաշխելու և օգտագործելու վերը նկարագրված նյութերը երկրի տարածքում առանց բացառության և  չսահմանափակված օգտագործման ժամանակով:



1․8․ Անհրաժեշտ է ունենալ խաղի լիցենզավորված և Steam-ում վերջինը հրապարակված  տարբերակը:



1.9. Մասնակիցը պետք է օգտագործի միայն մեկ լիցենզավորված հաշիվ և կեղծանուն: Մի քանի հաշիվ ունենալն արգելվում է։ Ցանկացած գործողություն, որը նպատակ ունի խաղային հաշիվը ուրիշին փոխանցելու արգելվում է։ Ցանկացած փոփոխության մասին մասնակիցը պետք է տեղեկացնի կազմակերպչին։



1.10. Թույլատրվում է գրանցել հիմնական կազմի 5 (հինգ) խաղացողի: Թիմի կազմը պետք է անփոփոխ լինի ամբողջ մրցաշարի ընթացքում: Մրցաշարի մեկնարկից հետո թույլատրվում է միայն 1 խաղացողի փոխարինում:



1.11. Հանդիպման մեկնարկից 15 րոպե և ավել ուշացման դեպքում մասնակիցը կարող է տեխնիկական պարտություն կրել խաղում:



1.12. Մրցափուլերից մեկում հաղթելուց հետո 5 րոպեի ընթացքում յուրաքանչյուր հաղթող թիմ պետք է արդյունքը Discord-ի համապատասխան ալիքում:



1.13. Մրցավարները կարող են որոշել ցանկացած խաղ վերախաղարկել:



1.14. Վերջնական որոշումները կայացվում են մրցավարների կողմից և կարող են բողոքարկվել Discord չաթում: Մրցավարների վերջնական որոշումը բողոքարկման ենթակա չէ։ 



1.15. Բոլոր բողոքները պետք է հիմնավորված լինեն ապացույցներով: Մասնավորապես, պետք է օգտագործել սքրինշոթներ (screenshots)։ Առանց սքրինշոթի (screenshots) բողոքները չեն ընդունվի։



2․ Տեղեկություններ մրցաշարի մասին



2․1․Մրցաշարն անցկացվում է Single Elimination ձևաչափով, որը կանցկացվի Bo3 տարբերակով :



2․2․ Մրցաշարի գրանցումն ավարտվում է մրցաշարի մեկնարկից երեք օր առաջ (մարտի 21):



2․3․ Խաղի կարգավորումներ



- Խաղի ռեժիմ ՝ Կապիտանների  ռեժիմ



- Սերվերի գտնվելու վայրը ՝ Մոսկվա



- Թույլատրվում է հետևել խաղացողին



- DotaTV-ի ուշացում - 3 րոպե



- Մարզիչի ներկայությունը - արգելվում է



2․4․ Հանդիպման մեկնարկից առաջ թիմերը, համաձայնության գալով, կարող են փոխել սերվերի գտնվելու վայրը՝ տեղեկացնելով մրցավարին: Խաղի մեկնարկից հետո ընտրված սերվերի հետ կապված հայցերը չեն քննարկվի:



2.5. Խաղին մասնակցում են 5-ական մասնակիցներից բաղկացած 2 թիմ:



2.6. Այն թիմը, որն ընթացիկ խաղում բարձր է մրցաշարային աղյուսակում, պետք է ստեղծի խաղի նախասրահ/լոբբի:



2.7. Խաղի նախասրահում կարող են լինել միայն մասնակիցները, մրցավարները և մեկնաբանները:



2.8. Ընտրության կարգը



Առաջին խաղը ավտոմատ է (մետաղադրամի նետում): 



Երկրորդ խաղ՝ կողմերի և առաջին հերոսի ընտրության հաջորդականության փոփոխում։ Երրորդ խաղը ավտոմատ է (մետաղադրամի նետում):



  1. Մասնակիցներ



3.1. Հանդիպման հաղթող է ճանաչվում այն ​​թիմը, որը ոչնչացնում է մրցակցի գահը:



3.2. Դիմակայության մեկնարկից առաջ թիմն իրավունք ունի մրցավարի միջոցով պահանջել հակառակորդ թիմին ստուգել, որպեսզի համոզվի, որ խաղացողն անձամբ է խաղում իր խաղային հաշվից: Այս դեպքում ստուգվող խաղացողներն իրավունք չունեն մերժել մրցավարին այս հարցում: Եթե ​​այս պահանջը չկատարվի, խաղը սկսվում է առանց ստուգման:



3․3․ Եթե ​​թիմը համոզված է, որ հակառակորդները խախտել են կանոնները, ապա այն իրավունք ունի հակառակորդին ստուգելու հարցում ներկայացնել: Հարցումը ներկայացվում է խաղի մեկնարկից առնվազն 15 րոպե առաջ, դրա համար հարկավոր է կապվել մրցավարի հետ Discord չատում:



3․4․ Մասնակիցներից պահանջվում է պահպանել գաղտնիություն մրցաշարի կազմակերպիչների հետ շփվելիս: Մասնավորապես, մրցույթի կազմակերպիչներին փոխանցված կամ նրանցից ստացված բոլոր տեղեկությունները դիմումների, բողոքների կամ բողոքարկման ներկայացման և քննարկման շրջանակներում գաղտնի են և չեն կարող հրապարակվել առանց մրցաշարի կազմակերպիչների թույլտվության:



3․5․ Մասնակիցները պետք է պահպանեն վարքագծի ընդունված նորմերը, հարգանք ցուցաբերեն մրցաշարի կազմակերպիչների և մրցավարների, հանդիսատեսի, ինչպես նաև մրցաշարի մյուս մասնակիցների նկատմամբ:



3.6. Մրցաշարի մասնակիցները պարտավոր են պահպանել մարզական վարքի և արդար խաղի սկզբունքները:



3․7․Կեղծանունները, նկարները և թիմերի անունները պետք է լինեն չափի մեջ և չպարունակեն վիրավորական, սադրիչ բառեր: Հակառակ դեպքում թիմի / խաղացողի նկատմամբ կարող են ձեռնարկվել միջոցներ, այդ թվում մրցաշարից որակազրկել: Խաղացողների կեղծանունները չպետք է պարունակեն կողմնակի աղբյուրների գովազդներ, բուքմեյքերական կամ այլ «խաղային» կայքեր: Մրցաշարի կազմակերպիչը կարող է պահանջել փոխել մասնակցի կեղծանունը, եթե դա հակասում է մրցաշարի կանոններին:



3․8․ Մրցաշարին մասնակցելու համար պետք է՝




  • Ունենալ խաղային հաշիվ (Steam)

 

  • Մրցաշարին մասնակցության հայտ ներկայացնել




4.Խաղի կարգավորումներ



4․1․ Մրցաշարի անցկացման կարգը



- Թիմերը պետք է անցնեն <<Իմ խաղերը>> բաժին և սպասեն լոբբիում։ Յուրաքանչյուր թիմ պետք է բաղկացած լինի 5 խաղացողներից։



- Լոբբիում բոլոր 10 խաղացողների մուտքից հետո, բոլորը կունենան երկու թիմերի ավագների Dota 2-ի Friend ID-ն, մրցակցի չհայտնվելու դեպքում գրանցվում է տեխնիկական պարտություն։



- Այն թիմը, որը ցանցում ավելի բարձր դիրք ունի, պետք է հրավիրի հակառակորդ թիմի ավագին 10 րոպեի ընթացքում։



4․2․ Ստեղծման հերթականությունը` լոբբի, հակառակորդ թիմեր:  Այն թիմը, որը ավելի բարձր է ցանցում տեղակայվում է “Radiant” խմբում: Bo3 հանդիպումների դեպքում ամեն խաղից հետո կողմերը փոխվում են:



4․3․ Խաղի լոբբի․ այն թիմը, որն ավելի բարձր է ցանցում, ինքնուրույն ստեղծում է խաղային լոբբի:



4․4․ Անջատում, վերամիացում, ժամանակավոր դադար (pause): Անջատում է համարվում խաղային հանդիպման ընթացքում ցանցային միացման ցանկացած խզում, որը առաջանում է համակարգում, ցանցում, համակարգչում, լարման հետ կապված անսարքությունների հետևանքով:



4.5. Եթե թիմը տեղնիկական խնդիրների է բախվում, ապա իրավունք ունի ժամանակավոր դադար վերցնելու: Ընդհանուր դադարների թիվը 1 հանդիպման ընթացքում չպետք է գերազանցի 3-ը: Դադարների գումարային (ընդհանուր) տևողությունը չպետք է կազմի ավելի քան 10 րոպե (3 րոպե յուր. դադարի համար)։



4.6. Թիմը իրավունք ունի ավելի երկար դադար վերցնելու (մինչև 15 րոպե), եթե մրցակիցը համաձայն է (մրցակցի համաձայնության դեպքում)։



4․7․ Խաղը դադար տված թիմը պետք է իր մրցակցին բացատրի պատճառը։



4.8. Եթե ​​դադարից հետո խաղացողներից մեկը վերականգնեց խաղը՝ առանց մյուս թիմին նախազգուշացնելու և նրա կողմից հաստատման, դա կարող է համարվել որպես կանոնների խախտում: Եթե ​​այս գործողությունը լրջորեն ազդել է հանդիպման վրա, մրցավարի որոշմամբ թիմը կարող է պարտություն կրել, դրա համար անհրաժեշտ է ապացույց ներկայացնել սքրինշոթի տեսքով:



4․9․ Խաղը կրկին խաղալու դեպքում խաղացողները պետք է ընտրեն նույն իրերը:



4.10. Bo3 խաղերում խաղերի միջև դադար չպետք է գերազանցի 10 րոպեն: Հանդիպման ընթացքում խնդիրներ առաջանալու դեպքում մրցավարի որոշմամբ դադարների տևողությունը կարող է ավելացվել:



  1. Խաղերի հեռարձակում



5.1. Մրցաշարի պաշտոնական հեռարձակումը տեղի է ունենում ՀԿՖ-ի YouTube և Twitch ալիքներով:



5.2. Հեռարձակման համար մրցաշարի ցանկացած հանդիպում կարող է ընտրվել ադմինիստրացիայի կողմից: Ընտրված խաղի խաղացողները չեն կարող հրաժարվել հեռարձակելուց:



5.3. Հանդիպումը սկսվում է միայն այն ժամանակ, երբ խաղացողները և հեռարձակողը պատրաստ են:



5․4․ Խաղացողների կամ ստուդիաների կողմից ցանկացած անձնական կամ խաղային հեռարձակում արգելվում է առանց մրցաշարի գլխավոր մրցավարի նախնական համաձայնության:



6․ Մրցավարների հետ շփում



6․1․ Խաղի ընթացքում թիմի ավագները պետք է լինեն պաշտոնական Dota 2 Discord(https://discord.gg/rpc2mtws) ալիքում:



6.2. Վերջնական որոշումներն ընդունվում են մրցավարների կազմի կողմից և կարող են բողոքարկվել Discord չատում:  Մրցավարի վերջնական որոշումը բողոքարկման ենթակա չէ:



6.3․ Մրցաշարի ընթացքում նորություններ և տեսանյութեր ստեղծողը հանդիսանում է ադմինիստրացիան: Մրցաշարին մասնակցող թիմերը թույլ են տալիս օգտագործել իրենց տարբերանշանը, նկարները և խաղացողների վերաբերյալ տեղեկությունը ակնարկների կամ նմանատիպ կոնտենտի համար:



6.4․ Բոլոր կազմակերպչական, ինչպես նաև վիճահարույց հարցերը լուծվում են մրցաշարի մրցավարի հետ Discord չատում (https://discord.gg/rpc2mtws)`հաղորդագրությունների միջոցով: Թիմի կողմից հանդիպումների և վիճահարույց իրավիճակների կազմակերպման վերաբերյալ հաղորդակցությունն իրականացվում է բացառապես ավագի կամ մենեջերի կամ թիմի մարզչի կողմից: Իրավիճակը հնարավորինս արագ լուծելու համար, խնդրի նկարագրությունը պետք է լինի կառուցողական` մեկ հաղորդագրությամբ, ներառելով խաղի հղումը և/ կամ թիմին`կախված բուն խնդրից:

 

Կանոնները կարող են լրացվել կամ փոփոխվել: Կանոններում չնկարագրված բոլոր իրավիճակները կմեկնաբանվեն մրցավարի հայեցողությամբ:



DOTA2

FASTEX SPRING CUP 2023

Դիսցիպլինա`  DOTA2

Անցկացման կարգ՝ Single Elimination

Ձևաչափ՝ 5vs5 ONLINE/OFFLINE, BO3

Պլատֆորմ՝ PC

Կցորդիչները՝ 

Գրանցում՝ 09-16 Մարտ 2023

Մրցաշար՝  20-26 Մարտ 2023

Մասնակիցների առավելագույն քանակը՝ 16

Անցկացման վայր՝ 

Մրցանակային ֆոնդ՝

 

1-ին տեղ -  350,000 դրամ

2-րդ տեղ - 200,000 դրամ

3-րդ տեղ - 150,000 դրամ

 

Մրցաշարին մասնակցության թույլատրվում է ՀՀ քաղաքացի հանդիսացող և 16 տարեկանը լրացած ֆիզիկական անձինք։

 

Խնդրում ենք նախքան գրանցվելը ծանոթանալ մրցաշարի կանոններին:

ԳՐԱՆՑՈՒՄ

Live Stream

2049-685-twitch-16212543588584.png
2049-685-youtube-16212546855798.png
Կոնտակտներ
  Էլ․ հասցե  [email protected]

 

  Հեռ․ +37455900914

 

  Discord