1․Ընդհանուր դրույթներ
1.1. Մրցաշարի մասնակիցները պարտավոր են պահպանել սույն կանոնների, ինչպես նաև մարզական մրցումների կանոնակարգի պահանջները:
1.2. Անհրաժեշտ է խաղի լիցենզավորված և վերջինը հրապարակված տարբերակը: Ամբողջ մրցաշարի ընթացքում խաղացողներից պահանջվում է խաղալ խաղը բջջային սարքով (սմարթֆոն`IOS և Android): Խաղը պետք է խաղացվի վերջին թողարկված պատչով:
1․3․ Մասնակիցը պարտավոր է օգտագործել միայն մեկ լիցենզավորված հաշիվ և կեղծանուն: Մի քանի հաշիվ ունենալն արգելվում է։ Ցանկացած գործողություն, որը նպատակ ունի խաղային հաշիվն ուրիշին փոխանցելու արգելվում է։ Ցանկացած փոփոխության մասին մասնակիցը պարտ0ավոր է տեղեկացնել կազմակերպչին։
1․4․ Մրցաշարին կարող են մասնակցել 16 տարին լրացած ՀՀ քաղաքացի և բնակիչ հանդիսացող կանայք և տղամարդիկ, ովքեր բնակում են Հայաստանի Հանրապետության տարածքում:
1․5․ Մրցաշարի մրցանակային գումարը վճարվում է մրցաշարի ավարտից հետո 60 աշխատանքային օրվա ընթացքում: Շահումների և մրցանակների միջոցով եկամուտների համար սահմանվում է անհատական եկամտահարկի դրույքաչափ՝ 20%:
1․6․ Մրցանակային տեղեր զբաղեցրած մասնակիցները պարտավոր են տրամադրել անձը հաստատող փաստաթղթերի լուսանկարներ (սկաններ) և անձնական բանկային հաշիվ: Եթե որևէ տվյալ բացակայում է, մրցանակային գումարը չի վճարվի: Եթե մրցանակային գումարի հաշվեգրումը պետք է իրականացվի երրորդ անձի, ապա կարևոր է տրամադրել նրա փաստաթղթերի սկանավորումը և մասնակցի համաձայնությունը:
1․7․ Կազմակերպիչն ունի ոչ բացառիկ իրավունքներ ձայնի, պատկերի, ներառյալ անձինք և անուններ օգտագործել, այդ թվում շոու ծրագրերի գովազդային ազդարարման մեջբերման, պատճենման, օգտագործման իրավունք, բայց նա չի սահմանափակվում այսքանով: Կարող է վերարտադրել, փոփոխել, հարմարեցնել, հրապարակել, թարգմանել, ցուցադրել, տարածել հեռարձակել և փոխանցել ձայն և պատկեր ներառյալ, ցանկացած ձևով անուններ առանց նախնական ծանուցման կամ այլ ձևով որևէ փոխհատուցում մասնակցին:
Մասնակիցը հաստատում է, որ նա լիազորում է կազմակերպչին օգտագործել նկարը շոու ծրագիր ստեղծելու համար և այն օգտագործել գովազդային կամ այլ լուսանկարչական, վիդեո, հեռուստատեսային և այլ նյութերի արտադրության մեջ, որոնք չեն վնասի մասնակցի իմիջը: Կազմակերպիչն իրավունք ունի արտադրելու, բաշխելու և օգտագործելու վերը նկարագրված նյութերը երկրի տարածքում առանց բացառության և չսահմանափակված օգտագործման ժամանակով:
1․8․ Մասնակցելով մրցաշարային շրջափուլի ցանկացած գործողության՝ մասնակիցը համաձայն է պահպանել սույն կանոնակարգը և մրցաշարի կանոնները և համաձայն է, որ կանոնների խախտման դեպքում ինքը և իր թիմը կարող են որակազրկել մրցաշարից
- Խաղերի անցկացման կարգը
2.1. Մրցաշարերը անցկացվելու է երկու տարբերակով.
Խմբային փուլ - 4 խաղ, ONLINE
Եզրափակիչ - 16 թիմ, 5 խաղ
2.2. Մրցափուլի ավարտից հետո 5 րոպեի ընթացքում յուրաքանչյուր մասնակից պարտավոր է արդյունքը զեկուցել մրցավարին / կազմակերպչին կամ հրապարակել սքրինշոթ (screenshot) Discord-ի համապատասխան չաթում(chat) :
2.3․ Մրցավարների որոշմամբ յուրաքանչյուր խաղ կարող է վերախաղարկել:
2.4. Տեխնիկական պարտություն
2․4․1․ Հանդիպման մեկնարկից 15 րոպե և ավել ուշացման դեպքում թիմը կարող է տեխնիկական պարտություն կրել խաղում:
2․4․2․ Եթե խաղի ժամանակ օգտագործվում է լուրջ վիրավորական խոսք, թիմը կարող է պարտություն կրել: Պարտությունն ուժի մեջ է միայն մրցավարի հաստատումից հետո։
2.5. Մեկ խաղացողի բացակայությամբ դեպքում թիմը կարող է սկսել խաղը: Մեկից ավելի բացակայության դեպքում թիմը կլքի նախասրահը և այդ խաղում տեխնիկական պարտություն կկրի։
2.6. Թիմի յուրաքանչյուր խաղացող պետք է ակտիվացնի կարգավորումների ցանկից խաղի կրկնությունները գրանցելու հնարավորությունը:
Կասկածի դեպքում մրցաշարի կազմակերպիչն իրավունք ունի պահանջել ցուցադրություն կոնկրետ խաղացողից կամ ամբողջ թիմից:
Եթե թիմը խաղի արդյունքում սխալ է հայտնաբերում, նա պարտավոր է ապահովել այդ խաղի կրկնությունը և տեղեկացնել մրցաշարի մրցավարներին:
2․7․ Կապի ընդհատում, վերագործարկում, դադար
2.7.1. Խաղի ընթացքում խաղացողներից մեկի անջատման դեպքում թիմը պարտավոր է խաղը շարունակել առանց տվյալ խաղացողի, եթե խաղացողը չկարողանա վերադառնալ խաղ։
Սերվերի վերագործարկումը կարող է նախաձեռնվել միայն մրցաշարի կազմակերպչի կողմից բացառապես այնպիսի տեխնիկական խնդիրների դեպքում, որոնք կարող են ազդել քարտեզի վերջնական արդյունքի վրա:
2.7.3. Եթե մասնակիցը տեխնիկական խնդիրներ ունի, նա իրավունք ունի դադարեցնել խաղը: Մեկ խաղուի ընթացքում ընդմիջումների ընդհանուր թիվը չի կարող գերազանցել երեքը: Դադարների ընդհանուր տևողությունը 10 րոպեից ոչ ավելի է (3 րոպե յուրաքանչյուր դադարի համար)։ Մասնակիցը ավելի երկար դադարների իրավունք ունի (մինչև 15 րոպե) ըստ մրցակցի համաձայնության։
Խաղի ընթացքում խնդիրներ առաջանալու դեպքում մրցավարի որոշմամբ դադարների տևողությունը կարող է ավելացվել։
2.7.4. Եթե դադարից հետո խաղացողներից մեկը դադարեցված խաղը վերսկսում է՝ առանց մրցակցին զգուշացնելու և նրա կողմից հաստատման, դա կարող է դիտվել որպես կանոնների խախտում: Եթե այս գործողությունը լրջորեն ազդել է խաղի վրա, ապա մրցավարի որոշմամբ մասնակիցին կարող է վերագրվել պարտություն, դրա համար անհրաժեշտ է ապացույց ներկայացնել սքրինշոթի (screenshot) կամ խաղի ձայնագրության տեսքով։
2.8. Տուգանք
2.8.1. Եթե մասնակիցներից մեկը խախտել է կանոնակարգի կետերից մեկը, ապա ցանկացած ապացույց ընդունվում է գլխավոր մրցավարի կողմից և քննարկվում է գաղտնի: Խաղերի ժամանակացույցը կարող է կասեցվել՝ մինչև խախտման բոլոր մանրամասների և հանգամանքների պարզաբանումը:
2.8.2. Մրցաշարի մասնակիցներին արգելվում է օգտագործել սկրիպտներ, թերություներ, ցանկացած ծրագրակազմ, որն ազդում է խաղի մեխանիզմների վրա, ներառյալ այն ծրագրերի, որոնք նախատեսված են խաղի մեջ կարգավորումները փոխելու համար՝ իրենց առավելություն ապահովելու և/կամ մրցակցի խաղի բնականոն ընթացքին խոչընդոտներ ստեղծելու նպատակով:
Մասնակիցներին նույնպես արգելվում է օգտագործել խարդախություններ հետևյալի համար.
Պատերի միջով տեսնելու ունակություն
2.8.3. Արգելվում է փոխանցել խաղի հաշիվը, նախասրահի գաղտնաբառը կամ այլ կերպ ներգրավել մարդկանց, ովքեր ներգրավված չեն այս խաղի հանդիպմանը:
- Մրցաշարի ձևաչափ
3․1․Կարգավորումներ
Քարտեզներ՝ Erangel, Miramar, Sanook, Vikendi
Խաղի ռեժիմ՝ TPP, Battle Royal, Squad
Թիմի անդամներ․ 4 խաղացող (1 պահեստային խաղացող)
Բռնկվող հրացան՝ անջատված
Կարմիր գոտի՝ անջատված
Ավտոմեքենայի մաշկ. անջատված / օգտագործել կազմակերպչի կողմից առաջարկվող մաշկը
Նպատակային աջակցություն` անջատված
Ձայնի պատկերիչ՝ անջատված
* Erangel և Miramar քարտեզը հետևում է համակարգչի պարամետրերին:
* Sanhok Match Parameter-ը սահմանել անվտանգ գոտու 1 ցուցադրման ժամանակը մինչև 60 վրկ:
3.2. Խաղի արդյունքներ և միավորներ
3.2.1. Խմբում դիրքը որոշվում է բոլոր հանդիպումներում հավաքած միավորների հանրագումարով: Միավորների հանրագումարն այն միավորներն են, որոնք հավաքվել են սպանությունների համար ինչպես նաև հանդիպումներում գրաված տեղերի համար: Ամենաշատ միավորներ վաստակած թիմը կլինի հաղթողը:
3.2.2. Խաղում զբաղեցրած տեղերի միավորների ցանկ.
1-ին տեղ - 10 միավոր
2-րդ տեղ - 6 միավոր
3-րդ տեղ - 5 միավոր
4-րդ տեղ - 4 միավոր
5-րդ տեղ - 3 միավոր
6-րդ տեղ - 2 միավոր
7-րդ տեղ - 1 միավոր
8-րդ տեղ - 1 միավոր
9-րդ տեղ - 16-րդ տեղ - 0 միավոր
Վերացում - 1 միավոր
3.3. Հաշիվ յուրաքանչյուր վերացման համար
Յուրաքանչյուր վերացման արդյունքում թիմը վաստակում է 1 միավոր:
3.4. Այն դեպքում, երբ երկու կամ ավելի թիմեր ունեն հավասար թվով միավորներ, ապա նրանց դիրքը որոշվում է հետևյալ կանոններով.
-
Ամենաշատ Chicken Dinner ունեցած թիմն է ճանաչվում հաղթող։
-
Ամենաշատ վերացումներ ունեցած թիմը
-
Խաղերի վերջնարդյունքում ամենաշատ միավորներ ունեցող թիմը
-
Ամենաբարձր տեղը գրաված թիմը՝ վերջին ռաունդում
3.5. Փոխարինումներ մրցաշարի ընթացքում
Թիմը կարող է խաղերում օգտագործել պահեստային խաղացողի: Արտակարգ իրավիճակների դեպքում թիմը կարող է պայմանավորվել ադմինիստրացիայի հետ՝ նախքան մրցաշարի մեկնարկը ժամանակավոր փոխարինում (ավելացնել նոր խաղացող):Դա անելու համար թիմի ավագը պետք է գրի մրցաշարի մրցավարին Discord չաթում:
Ժամանակավոր փոխարինողը չի կարող խաղալ առավելագույն հնարավոր հանդիպումների 30%-ից ավելին:
Առանց Ադմինիստրացիայի թույլտվության արգելվում է թիմին նոր խաղացող ավելացնելը:
- Մասնակիցներ
4.1. Կեղծանունները, ավատարները, լոգոնները պարտավոր են խստորեն լինել գրաքննության շրջանակներում և չպարունակեն վիրավորական, սադրիչ արտահայտություններ։ Հակառակ դեպքում խաղացողի նկատմամբ կարող են միջոցներ ձեռնարկվել՝ ընդհուպ մինչև մրցաշարից որակազրկում։ Խաղացողների կեղծանուններում չի թույլատրվում օգտագործել հովանավորների անվանում, գովազդել խաղադրույքներ կամ այլ «խաղային» կայքեր: Մրցաշարի կազմակերպիչը կարող է պահանջել փոխել խաղիացողի կեղծանունը, եթե այն հակասում է մրցաշարի կանոններին և կանոնակարգերին:
4.2. Կասկածի դեպքում յուրաքանչյուր խաղացող մրցավարի առաջին իսկ խնդրանքով պարտավոր է լրացուցիչ ստուգում անցնել մրցաշարի մրցավարների կողմից։ Մրցաշարի կազմակերպիչը ցանկացած պահի կարող է մասնակցից պահանջել հաստատել իր տարիքը, քաղաքացիությունը և այլն: Այդ ժամանակ մասնակիցը պարտավոր է տրամադրել փաստաթղթեր, որոնք երաշխավորում են մասնակցելու իրավունքը, ներառյալ լուսանկարը, ինքնության քարտի սկանավորված պատկերը:
4.3. Մասնակիցները պարտավոր են պահպանել վարքագծի ընդհանուր մարզական և արդար խաղի սկզբունքները, հարգանք ցուցաբերել մրցաշարի կազմակերպիչների, մրցավարների, հանդիսատեսի, ինչպես նաև մրցաշարի մյուս մասնակիցների նկատմամբ:
4.4. Մրցաշարին մասնակցելու համար յուրաքանչյուր խաղացող պետք է ունենալ՝
Մրցաշարին մասնակցության հայտ ներկայացնել
Ակտիվ և անսահմանափակ PUBG հաշիվ:
Գրանցված թիմ՝ բաղկացած 4 հոգուց։
4.5. Խաղացողին չի թույլատրվում մասնակցել մեկից ավելի թիմերի ամբողջ մրցաշարի ընթացքում:
4.6. Թիմի ավագ
4.6.1. Յուրաքանչյուր թիմ պարտավոր է նշանակի թիմի ավագին: Թիմի ավագը կապող օղակ է թիմի և մրցաշարի պատասխանանուների միջև և չի կարող պատկանել մեկ այլ թիմի՝ անկախ նույն մրցաշարում ունեցած գործառույթից: Ավագները ունեն հետևյալ պարտականությունները.
Թիմի ներկայացում մրցաշարի պատասխանատուների հետ շփման մեջ, ինչը նշանակում է մշտական հասանելիություն տեղում և ծանուցում կարճատև բացակայության դեպքում:
Թիմի ներկայացում շփման մեջ այլ թիմերին
Հաստատել թիմի որոշումները մրցաշարի ընթացքում
Թիմի խաղացողներին ներկայացնել ամբողջ պահանջվող տեղեկությունները, ինչպես օրինակ ժամանակացույցը
Ճշգրիտ ներկայացնել թիմի խաղացողների տեսակետները
4.6.2. Մրցաշարի մեկնարկից հետո թիմի ավագի փոփոխությունը կարող է տեղի ունենալ միայն այն դեպքում, երբ նշանակված թիմի ավագն այլևս ի վիճակի չէ ղեկավարել թիմը: Մրցաշարի պատասխանատուները պետք է անհապաղ տեղեկացվեն թիմի ավագի / փոփոխության դեպքում
5․ Գրանցում
5.1. Գրանցումը կիրականացվի Հայաստանի Կիբերսպորտի Ֆեդերացիայի (ՀԿՖ) պաշտոնական տեղեկատվական ռեսուրսների պաստառների կամ հայտարարություններում նշված ժամանակահատվածում:
5.2. Գրանցման հղումը հասանելի կլինի հունիսի 18-ին։ Մրցաշարի գրանցումն ավարտվում է մրցաշարի մեկնարկից երկու օր առաջ (հունիսի 30 -ին):
5.3. Գրանցման համար մասնակիցը պարտավոր է տրամադրի՝
- Անձնագրային տվյալներ
- Discord ID
- Էլ․ Հասցե
- Հեռ․ համար
- Ցանկացած այլ տեղեկատվություն, որը կպահանջվի ՀԿՖ-ի կողմից առաջնությունում մասնակցություն ապահովելու համար մինչև մրցաշարի մեկնարկը կամ դրա ընթացքում:
5․4․ Կազմակերպիչն իրեն իրավունք է վերապահում փոխել գրանցման ժամկետը, փակել գրանցումը ժամանակից շուտ կամ հակառակը՝ անհրաժեշտության դեպքում երկարաձգել այն։
5․5․ Մասնակիցների կողմից տրամադրված բոլոր անհրաժեշտ տեղեկությունները պարտավոր են լինել բացառապես պաշտոնական լեզվով` հայերեն:
5․6․ Մրցաշարին մասնակցելուց հրաժարվելու կամ մրցաշարին որակազրկվելու համար հիմք է հանդիսանում ոչ ճիշտ տեղեկատվության տրամադրումը:
- Հանդիպումների հեռարձակումը
6.1. Մրցաշարի պաշտոնական հեռարձակումը տեղի է ունենում YouTube և Twitch հարթակներով։ Ցանկացած անձնական կամ խաղի հեռարձակում, խաղացողների կամ ստուդիաների կողմից, արգելված է առանց մրցաշարի գլխավոր մրցավարի նախնական համաձայնության:
6.2. Մրցաշարի ցանկացած հանդիպում կարող է ընտրվել ադմինիստրացիայի կողմից հեռարձակման համար: Ընտրված խաղի խաղացողները չեն կարող հրաժարվել հեռարձակումից:
6.3. Հանդիպումը սկսվում է միայն այն ժամանակ, երբ խաղացողները և հեռարձակողը պատրաստ են:
7․1․ Բոլոր կազմակերպչական և սպորտային հարցերը Discord հարթակում լուծվում են մրցաշարի մրցավարների հետ հաղորդագրությունների միջոցով:
Վիճահարույց և ոչ ստանդարտ իրավիճակներում մրցավարն իրավունք ունի անձամբ լուծել իրավիճակը: Իրավիճակը հնարավորինս արագ լուծելու համար խնդիրն անհրաժեշտ է կառուցողականորեն նկարագրել մեկ հաղորդագրության մեջ՝ խաղի հղումով՝ կախված բուն խնդրից:
7․2․ Մրցակիցների կողմից կանոնների խախտման դեպքում մասնակիցը պարտավոր է դադարեցնել խաղը և տեղեկացնել մրցավարին:
7․3․ Մրցաշարի կազմակերպիչների հետ շփվելիս մասնակիցներից պահանջվում է պահպանել գաղտնիությունը: Մրցաշարի կազմակերպիչներին փոխանցված կամ նրանցից ստացված հայտերի, բողոքների, կամ բողոքարկումների ներկայացման և քննարկման շրջանակներում բոլոր տեղեկությունները գաղտնի են և չեն կարող հրապարակվել առանց մրցաշարի կազմակերպիչների թույլտվության:
8․ Բողոք ներկայացնելու հնարավորություն
8.1. Բոլոր բողոքները պարտավոր են հիմնավորված լինել ապացույցներով: Մասնավորապես, պահանջվում է օգտագործել սքրինշոթներ (screenshots)։
8․2․ Բողոքը ներկայացվում է խաղի ավարտից հետո 5 րոպեի ընթացքում, դրա համար անհրաժեշտ է դիմել մրցավարին կամ տեղեկացնել նրան Discord հարթակում։ Խաղի ավարտից 5 րոպե անց որևէ բողոք չի ընդունվի։ Միայն պարտվող մասնակիցը կարող է բողոք ներկայացնել: Բողոքի ընդունվում է քննարկման խաղի ավարտից հետո 10 րոպեի ընթացքում։ Բոլոր բողոքները կքննարկվեն բողոքը ընդունելուց հետո 15 րոպեի ընթացքում և կկայացվի մրցավարի վերջնական որոշումը։ Բողոքի վերաբերյալ մրցավարների վերջնական որոշումն անսակարկելի է։
8․3․ Մասնակիցը, որը մեղադրվել է խաղի կանոնների խախտման մեջ, իրավունք չունի սկսել հաջորդ հանդիպումը առանց մրցավարի թույլտվության:
Նորությունները և տեսանյութերը մրցաշարի ընթացքում ստեղծում է ադմինիստրացիան։ Մրցաշարին մասնակցող մասնակիցները իրավունք են տալիս օգտագործել իրենց պատկերանշանը, լուսանկարները և տվյալները՝ տարատեսակ բովանդակություն ստեղծելու համար:
Կանոնները կարող են լրացվել կամ փոփոխվել: Կանոններում չնկարագրված բոլոր իրավիճակները կմեկնաբանվեն մրցավարի հայեցողությամբ:
PUBG Mobile
Անցկացման կարգ
Որակավորման փուլ ` 32 թիմ (երկու խումբ),4 խաղ (ONLINE)
Եզրափակիչ` 16 թիմ / 5 խաղ
Քարտեզներ` Erangel, Miramar,Sanhok,Vikendi
Խաղի ռեժիմ ` TPP 3-րդ դեմք, Squad
Թիմի անդամներ` 4 խաղացող (1 պահեստային խաղացող)
Մրցանակային ֆոնդ՝
1-ին տեղ - 350000 դրամ
2-րդ տեղ - 200000 դրամ
3-րդ տեղ - 150000 դրամ
MVP - ? դրամ
Մասնակիցներ՝
Տարիքը՝ 16+, Հայ և ՀՀ Քաղաքացի
.խաղային սարք՝ հեռախոս
PUBG MOBILE
SPRING CUP 2023
Դիսցիպլինա PUBG MOBILE
Անցկացման կարգ՝ TPP 3-րդ դեմք, Squad
Ձևաչափ՝ ONLINE / OFFLINE
Պլատֆորմ՝ MOBILE
Քարտեզներ՝ Erangel, Miramar,Sanhok,Vikendi
Գրանցում՝ 10-19 Մարտ 2023
Մրցաշար՝ Մարտ 24,25, 26 Ապրիլի 2 2023
Թիմերի առավելագույն քանակը՝ 32
Անցկացման վայր՝ Թբիլիսյան խճուղի 26/6
Մրցանակային ֆոնդ՝
1-ին տեղ - 350,000 դրամ
2-րդ տեղ - 200,000 դրամ
3-րդ տեղ - 150,000 դրամ
Մրցաշարին մասնակցության թույլատրվում է ՀՀ քաղաքացի հանդիսացող և 16 տարեկանը լրացած ֆիզիկական անձինք։
Խնդրում ենք նախքան գրանցվելը ծանոթանալ մրցաշարի կանոններին:
Մասնակցության համար անհրաժեշտ է գրանցված լինել Discord-ում